Saya Mahu Kereta Idaman Percuma

Dapat kereta free memanglah jadi seolah mimpi jadi nyata kan? Kalau anda bekerja di pejabat, ada tak boss anda sudi berikan kereta percuma? Hampir mustahil betul tak?

Tapi kalau anda mahukan kereta percuma, ia boleh didapati dalam bisnes shaklee. Namun awas! Jangan mengganggap semua boleh dapat dengan petik jari datang kereta ke pangkuan, amboi senang nak dapat kalau begitu kan.
Mari saya kongsikan cara-cara mendapatkan kereta idaman secara percuma.

Pertama sekali anda mestilah seorang ahli shaklee yang berdaftar secara sah. Iyelah takkan shaklee nak bagi pada semua masyarakat Malaysia ni, naik lemak nampak. Pastilah pada orang pilihan dan dia mestilah seorang pengedar sah shaklee.

Keduanya anda buat shaklee sungguh-sungguh dan kumpul point untuk melayakkan diri mendapat kereta free ni. Bila cukup je point maka anda akan diberi cash, dan silalah beli sendiri kereta idaman anda.
Cash ni pula yang bestnya diberikan setiap bulan pada anda. Ibarat pucuk dicita ulam mendatang, setiap bulan dapat cash untuk bonus kereta. Tak ke syok tu 😍

Tapi katakan anda dah ada 10 buah kereta di rumah, maka takkan nak beli lagi kan? Tiada masalah, simpan sahaja duit tu tak usah beli kereta. Boleh gunakan duit tu untuk tujuan lain walau bukan untuk beli kereta. Bestnya kan?
Maka di situ anda bertindak bijak kerana berjaya memperolehi sebuah kereta idaman tanpa membelanjakan satu sen pun. Ini sudah termaktub dalam perjanjian shaklee yang akan memberikan 3C kepada para pengedarnya iaitu cash, car dan convention. Salah satu C adalah car tadi. Maka ia kedengaran menarik kan?
Selagi kita tak cuba maka kita takkan tahu. Dan jika dah cuba baru boleh faham dan rasa puas. Saya sudah, anda bagaimana?

 Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
 Email: [email protected]
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply