Jerawat Belakang Tidak Bagus


Aduhai buruknya kalau berjerawat di badan terutamanya di belakang badan. Apatah lagi pada isteri-isteri sudah tentu rasa malu pada suami lah kan. Apa kelas nak ada jerawat pada badan. Petanda sesuatu yang perlu dibetulkan tu.

Salah satu sebab ada jerawat badan adalah berpunca dari toksin dalam badan. Kalau toksin sudah bermaharajalela dalam badan maka sudah pasti jerawat mula suka nak singgah. Kadang kita rasa kenapalah aku pakai macama-macam set kecantikan kulit tapi tak jalan jugak kenapa ye? Tak diserap dengan baik sebenarnya sebab badan penuh toksin.

alfalfa buang toksin



Jadi perkara utama anda jika merasakan badan susah mula dipenuhi jerawat maka silalah nyahtoksin kan dia. Dengan cara mana? Kita boleh detox. Detox untuk buang segala keturunan toksin tu.

Saya amalkan alfalfa untuk bantu buang toksin dalam badan. Kalau toksin banyak bukan sahaja jerawat singgah tetapi kulit pun jadi kusam. Oh tidak! Takut kan jadi kusam. Maka saya nak share apa yang saya amalkan iaitu ALFALFA COMPLEX. Kelebihan alfalfa complex ni memang banyak antaranya saya berikan latar belakang dia sikit.

Alfalfa: Digelar raja segala tumbuhan. Khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya. Ibaratkan pembantu kepada lecitin, ia membantu lecitin dengan membawa keluar lemak-lemak dan kolesterol dari badan. Pembantu yang baik! Ia juga adalah pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dalam badan.

TENGOK RUPA DIA BAGAIMANA AGAKNYA?

alfalfa shaklee
Medicago Sativa a.k.a ALFALFA



detox alfalfa complex


Tablet dia kecik je, senang ditelan hanya beberapa tablet sehari buat badan rasa ringan dan jerawat badan pun semakin lama semakin kering. Cubalah memang best!


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply