Hamil Dengan GLA Penantian 2 Tahun


Sungguh hot set kesuburan shaklee akhir-akhir ini. Saya baru mendapat perkhabaran gembira dari seorang customer. Berita gembira yang beliau hamil dikongsi saat hari lahirnya semalam. Alhamdulillah, seorang lagi bakal ibu akan menunggu kelahiran. Bangun pagi terus dapat mesage ni:

cepat hamil gla complex



Kisahnya beliau mengambil GLA Complex dari saya bulan Jun yang lepas. Masa tu pun kebetulan sebenarnya. Kawannya yang share info dari sharing saya dekat wall fb. Tak sangka beliau berminat dan terus sms nak datang ambil kat rumah. Berbaloi lah beliau membayar tol datang ambil GLA Complex tersebut.

Bukan sesuatu yang biasa jika menunggu sudah 2 tahun. Siapa yang tidak inginkan cahayamata. Ramai yang berkeinginan begitu, cuma mungkin rezeki belum berpihak. Dan kita wajib berusaha bukan menunggu bila Dia nak bagi kan. Pengambilan GLA Complex ini juga adalah salah satu usaha. Saya sangat gembira bagi pihaknya. Tuan badan sendiri apatah lagi kan.

BAGAIMANA GLA COMPLEX MEMBANTU KEHAMILAN?


“Dari segi kesuburan ia membantu mengimbangkan ketidakstabilan hormon. Ada sesetengah mereka yang belum berjaya menimang cahayamata adalah kerana hormon yang tidak stabil. Bila hormon tidak stabil maka akan sukarlah mereka mengira hari subur kerana period yang datang tidak menentu. Dengan meyeimbangkan balik hormon mereka harapan untuk mendapatkan cahayamata semakin cerah.

Ia juga bantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Yang berkualiti tau! “


Ramai yang dah cuba, dan harganya juga berbaloi-baloi, mampu milik. Adakah harga yang menjadi ukuran untuk membayar harga seorang zuriat? Moga lepas ni ramai lagi yang berjaya hamil. 

Ingin dapatkan tips-tips untuk menambah kesuburan? Klik sini:

Senarai Tips Kesuburan Suami Isteri

set subur cepat dapat anak



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply