Ostematrix Redakan Sakit Kepala


Apa? Benci susu? Tak suka minum susu? Rasa susu pun buatkan anda nak muntah? Memang bau pun tak boleh tahan? Habis tu bagaimana ingin dapatkan sumber kalsium?

kalsium shaklee
grrrrr



Sumber-Sumber Kalsium

Sumber kalsium ni banyak sebenarnya seperti:

  1. Keju
  2. Yogurt
  3. Brokoli
  4. Sardin
  5. Yang paling glamer adalah SUSU!

Fungsi Kalsium

Kalsium diperlukan untuk pertumbuhan tulang dan gigi yang sihat. Selain itu kalsium diperlukan untuk pergerakan otot-otot, untuk membantu kelancaran peredaran darah di seluruh badan. Perdearan darah tak lancar juga buatkan jadi stress atau sakit kepala.

Jadi jika anda bimbang tidak mendapat khasiat kalsium yang secukupnya, maka ini dia memperkenalkan OSTEMATRIX yang mengandungi bukan sahaja kalsium tetapi juga magnesium dan Vitamin D. Iyelah bukan semua orang boleh disiplin hari-hari nak makan keju? Hari-hari nak makan brokoli kan? Jadi supaya tidak terlepas zat penting ini, boleh lah mencuba ostematrix.



Siapa Perlukan Kalsium

Semua orang perlukan kalsium dari bayi sampailah dewasa. tapi pil ostematrix ini tidaklah dikata sesuai diberi bayi pula. Bayi cukuplah mendapat bekalan dari susu ibunya. Yang dewasa ni haruslah ambil kalsium dari pelbagai sumber.

Ibu mengandung dan menyusu badan JANGAN sesekali lupakan OSTEMATRIX ini. Kalau semasa checkup bulanan di hospital bagi ibu mengandung pasti doktor akan bekalkan pil kalsium kan.

Testimoni Pengguna Kalsium (Ostematrix)

Ramai akui keberkesanan ostematrix ni untuk sakit kepala. 


redakan sakit kepala dengan ostematrix



Mari kita tengok sendiri apa kata mereka:

 Saya pula tekanan OsteMatrix 4 bj. Alhamdulillah kurang beban pening kepala


see…..klu migrain or skit kepala..telan jer oste atau b complex..say no to penadol dah…he3…




pening kepalasakit kepala


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply