Mama Prihatin Mencari Mealshake Shaklee

Terharu apabila mendengar cerita dari seorang ibu prihatin Puan Zuraida. Al kisahnya dia mencari mealshake untuk anak tersayang. Anaknya terkadang menghadapi masalah susah hendak membuang air besar atau dengan kata lain sembelit. Memang kesian jika anak sembelit kan. Solution yang biasa saya buat dulu adalah beri anak makan pisang tapi kalau sudah jadi sembelit, takkan jam-jam tu jugak kita mahu bagi pisang kan? Kena tengah malam yang jadi sembelit tu, mana mahu menggagau?

mealshake shaklee untuk kanak-kanak

Saya mulanya fikirkan Puan Zuraida menghadapi masalah yang biasa. Sebelum saya pos Mealshake Puan Zuraida, saya ada ber sms dengan beliau. Dan akhirnya saya menghubungi beliau untuk berbual kerana macam ada yang luar biasa.

Puan Zuraida nampak ramah dalam perbualan kami, macam sudah lama kenal. Beliau risaukan anaknya yang terkadang hadapi masalah sembelit kerana anaknya special sedikit. Istimewa kerana anaknya dari lahir lagi menghadapi masalah usus. Dan sudah 4 kali buat pembedahan untuk betulkan keadaan ususnya yang sejak lahir sempit dan sukar untuk membuang. Memang terharu mendengar kisah Puan Zuraida, kerana salah satu perkara yang tidak dapat dibuatnya adalah tidak dapat memberi susu badan. Ini kerana semasa anaknya berusia 4 hari sudah menjalani pembedahan. Dan tidak boleh beri sebarang cecair walaupun susu ibu. Sedih hanya Tuhan yang tahu dan saya pun turut rasakan kesedihannya.

Dan harapannya setelah mengambil Mealshake anaknya tiada lagi masalah sembelit. Insyaallah jika berusaha pasti ada jalannya. Kenapa Mealshake jadi pilihan pada ibu yang anaknya menhadapi masalah sembelit? Ini kerana dalam Mealshake ada fiber. Fiber secara umumnya memang diketahui dapat memudahkan pembuangan. Contoh fiber adalah sepeti sayur sayuran, buah-buahan. Tapi anak-anak kecil kebanyakan susah sangat untuk diberi sayur dan buah. Dan kalau makan pun bukanlah setiap hari kan. Jalan yang boleh dibantu adalah dengan berikan Mealshake. Moga anak Puan Zuraida beroleh manfaat dengan Mealshake ini.

mealshake

Tidaks abar ingin mengetahui lebih lanjut perkembangan anak beliau nanti. Nanti saya update nanti ye.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply