Soy Isolate Protein Shaklee Pelbagai 1001 Manfaat


Soy Protein memang pelbagai manfaat yang boleh diperolehi. Kalau sebut soya siapa yang tidak kenal kan. Dekat pasar malam pun ada air soya, ada tempe, ada tauhu, semuanya berasaskan soya. Tapi Soy Isolate Protein Shaklee sudah tentu lebih istimewa kerana ianya menjalani proses penyedian dan mematuhi standard soya yang selamat.

Antara yang paling mendapat sambutan di kalangan ibu-ibu menyusu sudah pasti kerana khasiatnya dalam membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Ramai ibu yang berjaya mengumpul stok susu dan berpuas hati dengannya. Tapi ada bonus lain tau, kulit pun jadi cantik dengan Soy Isolate Protein Shaklee ni. Apa kaitannya? Sebab ianya adalah dari protein yang bermutu tinggi. Protein dikenali boleh membantu dalam memperbaiki dan membina sel-sel yang baru. Bila sel-sel baru terbina, maka kulit juga akan bertambah cantik dan berseri.

Satu lagi khasiatnya yang mendapat sambutan ramai adalah sebab ianya juga boleh membantu ibu-ibu yang ingin berdiet tetapi perlu menjaga makan disebabkan menyusu badan. Oleh kerana Soy Isolate Protein Shaklee tinggi dengan protein, maka kita akan berasa cepat kenyang dan secara tidak langsung tidak terasa lapar. Bila tidak lapar maka kuranglah kita mengambil makanan. Berkhasiat dan dapat melangsingkan tubuh.

TESTIMONI:
 Saya amik esp n alfalfa….skrg size seluar 26…dulu 28….insyaallah…”
—————————————————————————–
esp punya psl… blm campur yg kat umh lg….eermmm muat x peti nie”
—————————————————————————–
saya adalah pengguna ESP n Vita C.. baru SEMINGGU! 
first amik ESP agak susah nak telan.. 
walaupun bancuh dengan milo or air lain.. 
sbab sy x mnum susu/susu soya yg tepung2 ni. hehe
tapi bila dah seminggu amik.. tekak dh boleh trima ESP dengan senang hati… ^_^
sepanjang seminggu ni, saya pegi kampus naik trun tangga hari2 dah x rasa mengah.. 
n air mineral spnjg minggu ni lgsung sy x sentuh.. 
kalau x.. 1 hari air mineral bawa ke kampus x cukup! 
n n n n n n muka sy dh x berminyak walaupun lepas bangun tido~~ 
weeeeee ^__^

—————————————————————————
Tidak rugi ambil Soy Isolate Protein kerana khasiatnya lebih nilai untuk wang. Cubalah:)

khasiat soya shaklee


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply