Ingin Menimang Cahayamata?Produk yang perlu dicuba..

Rezeki berupa cahayamata tentunya amat dinantikan oleh pasangan suami isteri. Namun ada masanya rezeki tersebut lambat sampai walaupun menunggu bertahun. Banyak kaedah yang boleh pasangan suami isteri cuba namun jika masih menemui kegagalan anggaplah rezeki tersebut belum tiba. Tapi jangan biarkan kerisauan untuk dapatkan anak berlalu begitu sahaja, kita digalakkan berusaha sedaya yang boleh untuk merasai nikmat yang sangat-sangat berharga ini.

Apa kata suami isteri mencuba set shaklee ini yang secara amnya bukanlah ubat untuk bagi 100% kesan yang terhasil. namun ianya sudah terbukti secara klinikal bagaimana ia bertindak, yang menyebabkan ia sesuai diamalkan bagi pasangan yang inginkan anak.

Kita tengok apa keistimewaanya:

VITAMIN E
“Vita E & Selenium – bekerja bersama2 dengan vitamin C sebagai anti oksidan. Radikal bebas dalam tubuh mampu merosakkan sperma dan ovum. Jadi bagi menjaga kualiti sperma, seseorang lelaki harus mengambil vitamin E dalam kadar yang mencukupi. Selenium lengkap dalam Vita E Shaklee, untuk membantu pergerakan sperma agar lebih tangkas dan bergaya”.


ZINK
“Zinc – meningkatkan hormon testosteron dan bilangan sperma. Sangat bagus untuk golongan suami yang mengalami kekurangan ‘sperm count’ seterusnya meningkatkan peluang untuk hamil.


ALFALFA
Membantu menghangatkan kembali hubungan bersama. Juga dianggap sebagai kacip fatimah kerana khasiatnya untuk dalaman wanita. Juga berupaya mengurangkan keputihan pada wanita dan masalah senggugut.

Kita berusaha, hanya Dia yang menentukan. Jika ada caranya kenapa berkata tidak kan? Yang penting setelah berusaha kita juga jangan lupa berdoa padaNya. Rezeki anak adalah hak mutlak dariNya.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 —————————————————
Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply

This Post Has One Comment