Ketumbuhan Kecil Dalam Hidung Pulih Dengan Vitamin C

 Rata-rata kita terbiasa dengan ubat-ubatan. Walau tidak lah menidakkan ubatan itu tidak bagus tetapi kadangkala kesan dari ubat yang diambil tetap ada. Contohnya jika demam sudah pasti kita mencari paling tidak panadol untuk melegakan tapi pernah tak terfikir yang supplement juga mampu mengubah keadaan?

Rakan kita ini memberikan komen positif setelah menggunakana vitamin c shaklee. Tengok apa katanya:

assalamualaikum.. sy baru je nak cuba2 try vitamin dari shaklee. Mula2 beli vitamin C je, alhamdullilah alahan di hidung sy dah semakin pulih x sampai 2 minggu, alahan ni menyebabkan didlm hidung sy ada ketumbuhan kecil mcm biji guli kini dah mengecil dan kempis… so, nanti pegi checkup dgn specialist ENT, alahan dah pulih sbb mkn suplemen je coz drugs doesn’t work!!. 🙂

 Bukan salah nak jumpa specialist sekalipun, tapi juga bukan salah untuk mencuba jika tidak memudaratkan. Lagipun ianya hanyalah vitamin, bukannya ubat. Tetapi semestinya vitamin yang LUARBIASA!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
—————————————————
Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply