Vitamin Untuk Suami Isteri – Cinta Bukan Sekadar Lafaz

Rutin hidup hari ini adalah sangat memenatkan, lebih-lebih lagi jika hidup di ibu kota. Pagi-pagi dah terpaksa keluar rumah, lambat sikit, alamat terperangkap dalam traffik jam. Kalau yang dah berkeluarga dan memiliki anak, perlu pula menghantar anak ke rumah pengasuh/nursery/taska dan sebagainya. Pulang dari pejabat, kadang-kadang malam baru sampai rumah. Bagi yang memiliki pembantu rumah, mungkin agak lega sedikit, namun bagi yang tidak memiliki pembantu, semua kerja rumah perlu dibereskan sendiri, maka ia memang memenatkan.
Kadangkala bila dah penat, hubungan kekeluargaan pun jadi hambar. Anak buat perangai pun cepat saja nak marah. Baby menangis pun dah stress. Nak berbual sesama pasangan pun takde mood, asyik gaduh saja jadinya.
Kadang-kadang sampai rumah saja semua dah flat, terus tidur sampai pagi.
Lama-lama rumahtangga pun jadi kusam, akibat kepenatan… mungkin menjurus kepada kurangnya komunikasi, lebih-lebih lagi antara suami isteri.
Cinta itu bukan sekadar lafaz “I love you” dan bukan semata-mata dalam bilik tidur.
Bagi isteri, kadangkala mahu juga suami membantu dalam urusan rumahtangga. Sesekali mahu bercakap-cakap dan berbual-bual dengan suami. Begitu juga dengan suami, siapa lagi yang menjadi teman terbaiknya jika bukan isteri sendiri. Tapi bagaimana jika setiap hati diselimuti stress, penat, lesu, mengantuk… dan sebagainya… Bilakah masa hendak berbual-bual tentang perkara yang ringan namun merangsang kemesraan seperti hobi dan filem terbaru… dan sebagainya.
Inilah benda-benda kecil pengikat kasih sayang yang kadangkala ‘terpaksa’ diabaikan kerana tuntutan tenaga seharian.
Apakah penyelesaiannya?
Dapatkan Shaklee Buddy Pack dan Shaklee Lover’s Pack, khusus untuk pasangan suami isteri. Bukan saja memberi tenaga, mengurangkan stress malah memberi lebih masa bersama.
Dapatkan hari ini.
credit

Leave a Reply