Berpantang Cara Moden

Berpantang cara moden amat mudah sekarang dengan hanya vitamin berpantang dari shaklee. Kalau kita lepas bersalin kan mesti pihak hospital bekalkan obimin kan sekurangnya? Itu untuk kecergasan, supaya kita mendapat semua khasiat vitamin. Obimin tu sejenis multivitamin.

Jadi sekarang ada juga ibu berpantang pandai mix and match. Wah mix and match bukan setakat baju tau, set ibu berpantang juga tak kalah gaya. Ada yang mix dengan jamu. Takde masalah ibu pantang nak makan jamu pun, boleh campur dengan set pantang shaklee cuma jarakkanlah masa. Kalau ambil set pantang shaklee waktu pagi, jamu amikla tengahari. Tak salah eh nak glamer buat mix and match ni. Badan kita…

vitamin ibu berpantang

Ada juga mix & match dengan barangan set bersalin lain. Tapi set bersalin tu dia ambik barangan macam minyak urut, bengkung. Eh sama macam pengalaman i plak. Saya dulu mix juga, pakai minyak urut herbanika yang nona roguy tu sedap banget sih. Pakai kat tapak kaki lepas tu letak stokin wahh nyaman gitu.
Banyak cakap pun tak selesai juga kisah kita harini kan. Marilah saya perkenalkan set berpantang dari shaklee khas untuk ibu bersalin. Apa ada dalam ni? Mari kita lihat siapa yang kena…

set bersalin shaklee

Bukan susah sangat ambik vitamin ni, dan juga yang utama janganlah sebarang vitamin. Ambil yang betul-betul dijamin keberkesanannya. Kalau tak berkesan dah lama vitamin shaklee pupus. Bukan sebab nak menegakkan benang sebab saya pengedar shaklee putra heights hehehe tapi sebab saya memang percaya yang produk yang baik pastin sentiasa diterima. 
Set berpantang shaklee ni ada 5 jenis produk semuanya. Jangan risau untuk pengetahuan anda, ia boleh bertahan sampai 4-6 bulan jadi jimat sangat walau mungkin rasa nak keluarkan duit permulaan tu macam tak berapa nak senang je kan ehehhe. Tapi percayalah set pantang ni lah orang selalu repeat order. Taktaulah dah memang bualan dari mulut ke mulut kan. 

Khasiat dan Kelebihan Set Berpantang Shaklee:

Zink: membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka.

Ostematrix: membantu ibu membuang dengan lancar, melawaskan pembuangan, membekalkan khasiat kalsium yang terbaik untuk badan.

Vitalea: multivitamin terbaik yang mengandungi semua vitamin yang diperlukan. Hanya 1 tablet sehari untuk kecergasan ibu seharian.

Vitamin C: membantu penyerapan zat besi yang lebih baik bila dimakan bersama vitalea. Juga untuk jaga kulit ibu supaya cerah, glowing dan tidak kelihatan pucat.

Bcomplex: melancarkan sistem peredaran darah dan saraf, buatkan kulit cantik dan berseri. Juga agen antistress yang menjaga emosi ibu sewaktu dalam pantang.
Banyak sangat kelebihannya berbanding dengan harga. Ibaratnya alah membeli menang memakai. Jangan ragu, kalau rasa nak ragu marilah kita tengok pula testimonial dari mereka yang pernah mengambil set berpantang shaklee dan sudah berpuas hati. 
set berpantang bersalin

ALhamdulillah tengok tu cepat baik lukanya kan? Kalau dulu dekat 10 hari baru nak sembuh luka jahitan. Memang terbaiklah! Jom cuba!

Untuk order sendiri boleh klik link di bawah. Nantikan terus penghantaran ke rumah anda menggunakan kurier yang pantas!




““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““`
mahu lebih jimat?
mahu lebih diskaun? 
mahu dapat cash back?


Jadi ahli shaklee sekarang!!!

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:

hubungi saya di talian tertera atau melalui sms/wassup/telegram untuk sesi consultation lebih detail.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply