Set Subur Pilihan Dapatkan Anak

Set subur dari rangkaian produk vitamin shaklee memang bukanlah sejenis ubat tetapi rangkain vitamin yang boleh membantu para pasangan yang ingin berusaha mendapatkan anak.

Anak atau cahayamata dalam perkahwinan sangatlah diinginkan oleh setiap pasangan. Ada yang sanggup melabur wang ribuan atau berpuluh ribu semata ingin berusaha dapatkan anak. Tidak salah mencuba kerana jika berjaya, cahayamata adalah anugerah yang sangat ternilai. Saya rasa inilah set subur yang paling bajet dan paling berkesan sebab ramai customer saya sudah berjaya hamil dengan cepat atas kehendak dan izinNya. Bukan obses ye sebab ini hanyalah sebahagian dari usaha kita. Tidak boleh nak kata jaminan kalau ambil set subur shaklee ni boleh cepat dapat anak atau terus mengandung. Tapi ada kaitannya yang boleh mengaitkan dengan set subur shaklee berupaya meningkatkan kesuburan suami isteri dengan fungsi setiap vitamin yang saya akan ceritakan sebentar lagi.
Sebelum itu mari kita berkenalan dengan set subur shaklee ini dahulu. Cadangan vitamin adalah untuk suami isteri. Ini adalah set subur paling basic dan jika anda inginkan penambahan lain, boleh dapatkan maklumat lanjut dengan menghubungi saya.
set subur isteri: b complex dan GLA Complex
set subur suami: zink dan vitamin e

set subur cepat hamil
Kenapa perlunya semua vitamin ini? Ini yang saya nak cerita memandangkan ia bukan ubat, jadi pertamanya anda tidak perlu risau kesan sampingannya kerana ia tidak mengandungi bahan berbahaya. Tambahan pula vitaminnya adalah organik. Ini dijamin oleh shaklee iaitu semua produknya ada jaminan selamat, semulajadi dan berkesan. Jadi tak usah risau tentang itu ye.
Apa kaitannya yang boleh menyebabkan set subur shaklee ini boleh memberi kesan positif pada anda?
B complex: jika anda ingin hamil, inilah vitamin yang sangat diperlukan kerana ia mengandungi asid folik. Untuk pengetahuan anda, asid folik amat diperlukan untuk mengelakkan kecacatan bayi. Baca sini KEPENTINGAN ASID FOLIK UNTUK IBU HAMIL / MERANCANG UNTUK HAMIL. Bagi yang merancang untuk hamil, masa terbaik untuk anda mengambil asid folik adalah 3 bulan sebelum hamil dan 3 bulan pertama kehamilan. Ia adalah masa yang sangat kritikal.
GLA Complex: inilah vitamin yang sangat membantu terutama jika anda ada masalah period yang tidak teratur atau masalah senggugut yang teruk. Kerana masalah kedua-dua tersebut juga boleh menyebabkan anda sukar hamil. Jika period tidak teratur, sukar untuk anda meneka waktu subur untuk bersama dengan suami maka kebarangkalian untuk berjaya hamil juga akan lebih rendah. GLA Complex juga boleh membantu meningkatkan cecair mukus kesuburan bagi wanita. Jika cecair kesuburan anda berkualiti maka peluang untuk hamil lebih mudah. Untuk mengetahui waktu subur anda perhatikan cecair yang keluar waktu subur adalah melekit seperti putih telur. Itulah masa subur anda.
Mari berkenalan dengan set subur shaklee untuk lelaki/suami pula. Apa kaitannya yang boleh menyebabkan ia membantu kesuburan?
Zink: ia amat dikenali membantu kesuburan kerana ia berupaya meningkatkan jumlah sperma. Ada sesetengah lelaki kemungkinan mengalami jumlah sperma yang kurang dan ini boleh menyebabkan kebarangkalian untuk bersenyawa dengan ovum lebih rendah. Jika jumlah sperma ditingkatkan, ia akan memberi lebih peluang untuk isteri hamil dengan lebih mudah.
Vitamin E: ia sangat diperlukan untuk sperma yang berkualiti. Jika sperma banyak tapi tiada kualiti juga akan menyukarkan peluang untuk isteri anda hamil dengan lebih mudah. Vitamin E ini membantu sperma untuk meluncur lebih laju menuju ke ovum kerana vitamin e boleh bantu meningkatkan kesihatan sperma. Sebab itulah perlunya gabungan keduanya untuk membantu masalah tersebut. Biasanya suami bukan tidak subur tapi masalah sperma yang kurang kualiti kerana gaya hidup yang tidak sihat atau suami seorang perokok juga boleh mengurangkan kualiti sperma.

set subur shaklee

Mari kita tengok perasaan gembira mereka yang telah berjaya hamil dengan set subur shaklee ini:

tips cepat dapat anak

Inilah set subur shaklee yang patut anda cuba bagi pasangan yang betul ingin segera mendapatkan anak. Bukan mudah untuk mendapat anak tapi kita boleh mencuba tanpa putus asa.
Pada yang berminat untuk mencuba boleh klik link di bawah untuk membuat order. Moga inilah detik permulaan untuk anda bergelar ibu dan bapa.



Copppppp! Anda mahu harga lebih murah?

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply