Bisnes Mesra Mama, Abah dan Anak

Alangkah bagusnya jika kita diberi peluang untuk berbisnes bersama anak-anak dan juga pasangan. Memang indah sebab segalanya boleh dibuat bersama.

Jangan pelik jika dalam shaklee anda akan jumpa dengan situasi ini. Bisnes yang mesra family. Mesra keluarga. Tidak hairanlah kalau mana-mana majlis shaklee selalunya ramai yang menggendong anak. Tiada siapa halang kerana inilah bisnes family:$ 
Saya dulu pun tak pernah bayang juga ada ke bisnes sebegini? Seronok kalau ada, tp hakikatnya memang ada. Pulak tu hanya buat dari rumah santai-santai. Siapa tak seronok? Kalau boleh bisnes hanya dari rumah pun kata susah tak tau lah apa mahu dikata.
Berbalik pada cerita bisnes keluarga ni, pada ahad lepas saya sempat makan-makan sempena “anak” dan “cucu” saya bergelar master. Makan tengahari di Pullman hotel sebelum masing-masing meneruskan hala tuju balik ke kampung halaman. 
Tidak pernah kami merasa bebanan untuk buat kerja bersama anak-anak malah seronok kerana walau kami tidak mengenali sebelum ini namun bisnes online menemukan kami.
Tengoklah betapa happy anak-anak juga. 

Semua dari kami buat bisnes dan kami semua adalah wahm (working at home mom). Jika anda adalah seorang ibu, suka saya mahu menjemput anda bersama-sama dengan kami dalam group wahmillionnaire ini. Yang mana salah satu misinya adalah ingin melahirkan ramai wahm yg bergelar jutawan.

Ianya tidak pernah mustahil kan?

Leave a Reply