Master Celebration Yang Penuh Aura


Jika anda rasa bekerja dari rumah itu sesuatu yang tidak boleh menjamin. Jika anda rasa yg bekerja dr rumah itu hanya 3, 4 angka sahaja pendapatannya. Alangkah sedih jika itu sahaja yg kita sangka. Walhal anda taktahu dia peroleh lebih dari itu.

Kenapa ramai yg buat bisnes dari rumah? Lebih tepat, bisnes online.
Kerana peluang dan potensi sgt besar. Walau saya berbisnes shaklee, tp saya juga respek pada mereka2 lain yg buat jualan lain tak kiralah jual tudung ke, telekung ke. Tak kisahlah buat part time atau sepenuh masa.

Saya berjumpa dengan seseorang yang start buat bisnes online sebaik sahaja habis belajar. Beliau suami isteri memilih menjual telekung solat dan katanya jualan amat memberangsangkan. Saya sempat menghulur bisnes card kot2 isterinya memerlukan nanti. Dan sokongan sesama bisnes amat penting tak kira walau apa sahaja bisnes anda walau tak sama dengan saya. Dan mereka juga tidak lokek berikan harga pecah gudang pada saya yg memborong jualannya.

Rezeki Allah itu luas. Saling berkongsi, saling melengkapi.
Rezeki masing-masing sudah tertulis. cari,galilah. Peluang yg datang kadang-kadang tidak datang berulang-ulang kali. Saya memilih shaklee sebagai pencen saya. Memang benar saya telah pun pencen. Apa? Yes, saya memilih berpencen dengan shaklee kerana saya suka dengan pilihan ini.

Berpeluang berbisnes ini membuatkan saya ramai kawan-kawan maya. Bukan sahaja berkawan di alam maya, tetapi boleh mengeratkan lagi ukhwah bila kita mempunyai kawan-kawan dari pelbagai bidang. 

Dalam bisnes saya sendiri, sesekali kami ada bertemu jika ada majlis-majlis tertentu. Minggu lepas jadual penuh sabtu ahad ada majlis. tapi seronok sebab boleh jumpa kawan-kawan maya. Tengok gambar jelah ye. Hanya gambar mampu menjelaskan segalanya:)

Majlis ini adalah untuk meraikan individu yang meraih pangkat tertinggi dalam shaklee. Namanyanya pun master celebration. Haruslah Master yang diraikan. Tak sabar pula nak menunggu giliran sendiri diraikan. Pangkat tertinggi sudah diraih, tetapi diri ini tidak akan pernah berhenti memberi. InsyaAllah..

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply