Set Subur Testimoni Berjaya Hamil Lagi


Nampaknya hari ni kita dihidangkan dengan kisah kesuburan dan kehamilan lah nampaknya. Baru je saya update post pasal seorang kastemer saya yang telah berjaya hamil setelah menanti selama 2 tahun. Belum lagi hilang panas berita tu, petang tadi saya diberitakan dengan berita gembira lagi. Seorang lagi customer yang mengambil gla complex bulan lepas telah berjaya hamil juga. Alhamdulillah:)



Apa yang menarik, esok adalah hari lahir suaminya. Inilah hadiah paling bermakna dapat dia hadiahkan pada suami. Gembiranya dapat bantu orang yang mengharapkan kehadiran cahayamata. Rasa sendiri nak menangis pun ada. Hamil pada saat kita amat mengharap sangat bererti.

Jom sama-sama doakan yang terbaik untuk mereka-mereka ini. Semoga kandungan dipelihara dan sihat seppanjang tempoh mengandung ni. Lepas ni kita interview mereka pula testimoni menggunakan set mengandung pula:)

set kesuburan shaklee


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply