Set Hamil dari Shaklee

Melihatkan pasangan yang pertama kali mendapat cahayamata adalah satu pengalaman yang tak boleh dibanding kan. Semua ibu bila disahkan hamil adalah individu yang rasa nak melompat kan? Itulah perasaannya apatah lagi bila mendapat tahu kehamilan pertama.

Bila hamil ni apa set hamil yang boleh kita ambil? Kalau di klinik kesihatan juga biasa diberi vitamin untuk ibu hamil. Tapi kalau nak memilih yang natural mungkin anda boleh mencuba rangkaian produk shaklee untuk set hamil kali ini. Penting ke ambil set hamil ni? Eh mestilah penting kalau tak, takkan kita dibekalkan beberapa vitamin oleh doktor jika disahkan hamil.

Mari kita tengok dulu apa yang biasa kita dapat masa pergi checkup di klinik atau hospital masa hamil ni.
👉 Obimin (multivitamin)
👉 kalsium
👉 asid folik
kalau bernasib baik kita akan dapat lagi tambahan pil minyak ikan dari doktor. Saya dulu siap mintak dengan doktor (masa tu belum kenal shaklee lagi apatah lagi set hamil shaklee).
Tapi kan bila dah tau yang vitamin shaklee mendapat pengiktirafan terbaik iaitu dijamin berkesan, semulajadi dan mesra alam, saya jadi tertarik dengannya. Bukan nak kata vitamin lain tak bagus tapi bila guna vitamin shaklee saya dapat rasakan perbezaan yang sangat ketara. Sebelum tu mari saya perkenalkan dulu set hamil shaklee ni mengandungi vitamin apa ye.

Untuk trimester 1: 

Vitalea (multivitamin), B Complex (asid folik), Ostematrix (kalsium), Vitamin C

Untuk trimester 2-3:

Vitalea (multivitamin), B Complex (asid folik), Ostematrix (kalsium), Vitamin C dan Omega Guard (minyak ikan).

Untuk mengetahui maklumat lanjut tentang kenapa perlu vitamin semasa hamil boleh klik di bawah:





Saya selalu cadangkan customer untuk membeli terus set hamil trimester 2-3 kerana set ni tahan lama hingga 4 bulan dan anda boleh terus mulakan pengambilan omega guard bila usia kandungan 4 bulan. 

Kenapa omega guard tiada dalam set trimester 1?

Sebenarnya minyak ikan boleh diambil oleh ibu hamil sejak awal kehamilan, tetapi di awal kehamilan biasanya masa yang fragile di mana terdapat kemungkinan pelbagai komplikasi boleh berlaku tanpa disedari. Omega guard tidak sesuai diambil bagi ibu yang ada MENGAMBIL UBAT CAIR DARAH.
Juga omega guard TIDAK SESUAI DIAMBIL PADA TRIMESTER 3 jika ibu pernah mengalami sejarah tumpah darah atau komplikasi yang melibatkan pendarahan. Tapi jangan risau, jika anda tiada sejarah berikut, boleh mulakan mengambil omega guard seawal trimester pertama.

Kenapa saya selalu dengar yang minyak ikan tidak boleh diambil oleh mereka yang berada dalam trimester 1?

Sebenarnya ia kemungkinan dari isu pencemaran atau bahan toksik ataupun merkuri dari ikan laut dalam. Perlu diingat yang minyak ikan diambil dari sumber ikan laut dalam yang kebanyakannya mudah tercemar dengan merkuri atau bahan toksik disebabkan laut yang tercemar. Jadi adalah bahaya jika ibu mengambil minyak ikan di saat kandungan masih terlalu baru. TAPI TIDAK DENGAN OMEGA GUARD SHAKLEE. Ibu boleh mengambil bermula dari seawal trimester pertama kerana kandungan minyak ikannya dijamin bebas dari merkuri kerana ia satu-satunya minyak ikan yang mengalami penyulingan 3 peringkat. Ini bagi memastikan ia benar-benar bebas dari bahan tercemar dan amat selamat digunakan oleh ibu hamil. Jadi anda membuat keputusan bijak dengan memilih omega guard dari shaklee.

Saya berikan anda semua testimoni mereka yang sudah berpuas hati dengan set hamil shaklee ini. Boleh tengok sendiri keserasian mereka ye.




set hamil shaklee






vitamin ibu hamil



Bagaimana? Anda mahu mencuba set hamil shaklee pada kehamilan kali ini? Boleh dapatkan dan order di link di bawah.




Mahu dapatkan dengan harga ahli?

Bagaimana mahu menjadi ahli shaklee secara sah?

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply