Testimoni Berjaya Hamil Dengan GLA Complex Shaklee

Ramai betul sekarang ini yang mencuba GLA Complex. Wah sungguh laris di pasaran. Memang ramai yang teruja terutama di kalangan mereka yang ingin mencuba mendapatkan zuriat. Jangan silap faham ye, ini adalah salah satu dari usaha kita, yang menentukan hanya Dia. Tapi tidak salah mencuba kerana untuk kebaikan.

set kesuburan shaklee



Kalau di kalangan kastemer saya memang sudah tidak terkira bilangan yang berjaya hamil dengan mengamalkan GLA Complex ini. Ada yang hanya mengambil GLA Compleks, ada juga yang mengambil set kesuburan bersama-sama dengan suami. Untuk suami sudah tentu zink dan Vitamin E sangat membantu. 

Bagaimana GLA Complex boleh Bantu Kehamilan?

GLA Complex atau lebih dikenali dengan nama sainsnya adalah Gamma Linolenic acid. Pada satu ketika dahulu di Eropah ianya dikenali  sebagai “Raja Segala Penyakit”. Ia diguna secara tradisional untuk mengatasi bengkak, lebam, benjol. Kerana ia juga dikenali berkesan sebagai “antiinflammatory” atau agen anti radang.
Itu kisah anti radang tiada kena mengena dengan kesuburan.

Dari segi kesuburan ia membantu mengimbangkan ketidakstabilan hormon. Ada sesetengah mereka yang belum berjaya menimang cahayamata adalah kerana hormon yang tidak stabil. Bila hormon tidak stabil maka akan sukarlah mereka mengira hari subur kerana period yang datang tidak menentu. Dengan meyeimbangkan balik hormon mereka harapan untuk mendapatkan cahayamata semakin cerah.

Ia juga bantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Yang berkualiti tau! hihi
Baca lanjut kisah perjalanan sperma ke ovum

Siapa mahu cuba tidak rugi. Kita usaha, selebihnya berserah pada Dia. Eh sebelum tu, tengok dulu testimoni ni:



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply