Soy Protein Shaklee Breakfast Yang Ringkas

Kalau dulu pagi-pagi asyik terfikirkan nasi sahaja. Sekarang rutinku sudah berubah. Pagi-pagi bancuh sesudu besar Soy Isolate Protein Powder Shaklee bersama 2 sudu Mealshake dan tidak ketinggalan acara wajib adalah mencampurkan sekali dengan Kolagen Shaklee yang disukai ramai. Dengan bancuhan tersebut dapatlah bertenaga untuk buat kerja-kerja yang sepatutnya. Serius tiada lagi rasa lapar yang membuak-buak tu. Dapat jimat duit, jimat masa dan tenaga dan paling penting dapat juga jaga badan:)

http://permatacintaku.blogspot.com

Kenapa Soy Protein Isolate Powder Menjadi Pilihan?

Dari dulu memang saya sukakan soya. Masa sekolah dan kecil lagi memang hantu soya. Kalau ke kedai dan mak mahu belikan air kotak, maka soya juga yang jadi pilihan. Rasanya yang sedap mungkin adalah faktor penarik. Tapi tidak disangka kesukaan itu membawa sampai ke dewasa. Bukan sahaja semasa bujang malah beranak pinak sekarang pun tidak melupakan soya.

Saya tertarik dengan soya shaklee ini apabila menyusukan anak kedua. Memang tidak dinafikan, Soy Protein Isolate Powder Shaklee inilah yang menjadi minuman wajib saya setiap hari. Pendek kata tidak lengkap dan risau jika tidak minum soya. Bukan apa, kesan Soy Protein Isolate Powder Shaklee ini semasa menyusukan amatlah besar. Sangat membantu dalam proses menjayakan penyusuanku.

Tambah lagi dengan ibu bekerjaya, sarapan yang mudah dan ringkas pasti menjadi pilihan. Bancuh dan siap!
Tambahan pula ianya rendah glisemik (ideal untuk pesakit diabetes), sangat sesuai untuk memberikan tenaga secara berperingkat, supaya kandungan gula dalam darah dapat dikawal. Kita juga boleh menahan lapar dengan lebih lama kerana kandungan protein memang diakui memberi rasa kenyang yang lebih lama. Bertukarlah kepada Soy Protein Isolate Powder Shaklee sekarang!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply