Kelebihan Ostematrix Shaklee Sebagai Sumber Kalsium

Kerapuhan tulang selalunya sinonim dengan wanita yang sudah menopause iaitu putus haid, usia yang meningkat dan juga gaya hidup dan pemakanan yang tidak sihat.

Biasa kita tengok iklan-iklan di televisyen menunjukkan betapa pentingnya minum susu tambahan bagi mereka yang sudah berusia. Pelbagai sumber kalsium sebenarnya yang ada disekitar kita.

SUMBER KALSIUM

  • sumber kalsium paling popular adalah susu
  • keju
  • sayuran berdaun hijau seperti kangkung.
  • roti, bijirin
  • ikan salmon, macherel
Tahukah anda, kepadatan tulang maksima boleh dicapai 3 TAHUN SELEPAS kedatangan period pertama. Selepas period pertama, amat disyorkan utk memaksimakan pengambilan kalsium utk faedah kemudian hari.

Satu testimoni menarik telah dibuat oleh nutritionist Shaklee, beliau memberikan ostematrix kepada adiknya selepas period pertama untuk melihat perbezaan antara adik beradik yang lain. Dari segi ketinggian, adiknya mempunyai ketinggian yang lebih berbanding yang lain-lain. Terbukti ostematrix mampu memaksimumkan kepadatan tulang.

Jadi siapa ingin lebih tinggi, boleh cuba ini:) walaupun sudah terlambat jika anda sudah berkurun datang period tapi boleh apply pada anak atau adik beradik sepupu sepapat.

kalsium ostematrix


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply

This Post Has One Comment