Bagaimana Menambah Susu Ibu?

tambah susu badan

Susu ibu tidak boleh ditambah melainkan dengan rangsangan dan memahami konsep “demand & supply”. Cara mana kita mahu menambah susu badan sedangkan tidak pernah pam, tidak pernah konsisten dan berdidiplin dalam memberikan yang terbaik untuk bayi kan.

Tapi mudah jika memahami konsep ada permintaan maka adalah pengeluaran. Bukan tiada ubat untuk bagi susu banyak, boleh dibeli di klinik atau farmasi namun semata ubat sahaja jika tiada daya usaha ibu untuk pam dan direct feed anak, maka adalah sia-sia sahaja.

Petua orang lama pelbagai kaedah boleh digunakan untuk merangsang lagi peningkatan susu badan. Bukan menambah susu ye tetapi merangsang peningkatan susu badan jika dibuat dengan cara yang betul. Dalam perkongsian yang lepas ada saya terangkan beberapa petua lama yang mungkin boleh dicuba. Boleh lihat sini untuk info lanjut ye. Klik sini:

Untuk meningkatkan dan merangsang pengeluaran susu badan, sudah tentu keadaan kesihatan ibu perlu di tahap yang baik. Kerana jika ibu sendiri lemah dan selalu tidak sihat maka pengeluaran susu juga mungkin terjejas kerana badan ibu sendiri kekurangan nutrien. Dengan sebab itu pemakanan yang baik dan seimbang perlu diamalkan, bukannya semasa menyusukan kita fikir mesti makan banyak, kalau tidak, nanti tiada tenaga untuk susukan anak. Pemakanan yang sihat sangatlah penting kerana dari pemakanan yang sihat itu akan mengundang kepada kecergasan badan ibu sendiri. Kita ingin berikan khasiat terbaik pada bayi maka sebelum itu haruslah ibu juga mendapat khasiat yang mencukupi.

Untuk menjaga pemakanan yang sihat haruslah kena amalkan, di samping itu ibu-ibu boleh mengambil cadangan supplement ini untuk memberikan kesihatan optimum. Apa kata cuba set Family Wellness ini yang sudah tentu selain dari ibu boleh gunakannya, ayah pun boleh sama. Bapa pun penat juga mencari rezeki di luar sana, maka haruslah dikongsi bersama supaya sama-sama mendapat kebaikannya. Mari baca apa kebaikannya secara lebih terperinci. Rujuk sini:

Tiada yang lebih bernilai dari kesihatan diri dan keluarga bukan? 

‘** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply