Cara Mengenal Kolagen Terbaik

Di pasaran terdapat pelbagai kolagen, macam-macam jenama boleh kita jumpa. Adakah semuanya sama? Ada bezanya. jom kita tengok apakah perbezaan itu.

PERBEZAAN KOLAGEN

Kolagen ada 2 jenis iaitu ‘marine derived’ dan juga ‘bovine derived’. ‘Marine derived’ adalah 60% lebih asli dari ‘bovine derived’. Atas sebab itulah collagen dari ‘marine derived’ lebih mahal berbanding ‘bovine derived’ kerana kesannya yang lebih berbaloi. Biar mahal sedikit tetapi berkesan daripada murah tapi seolah kita menabur duit tanpa mendapat kesan yang diinginkan.
Jom baca lagi info tentang kolagen ini. 
Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


* Berat molekul diukur dalam unit Dalton

credit to Shaklee Malaysia

kolagen terbaik shaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply