TESTIMONI VIVIX: Setelah Habis Sebotol Vivix – Mak Rasa Lebih SIHAT & KUAT , SAKIT LUTUT pun HILANG!

Lagi perkongsian tentang VIVIX. HOT sungguh VIVIX ni!

Saya teruja dengan testimoni yang di ambil dari blog iffa. Iffa sharekan testimoni maknya setelah minum sebotol VIVIX. Kalau sebelum ni saya ada share testimoni Iffa sendiri. Rupa-rupanya satu family Iffa minum Vivix. Best kan!! Jom kita baca.

TESTIMONIAL: Setelah Habis Sebotol Vivix – Mak Rasa Lebih SIHAT & KUAT , SAKIT LUTUT pun HILANG, Boleh ANGKUT 4 TANDAN KELAPA SAWIT BERULANG KALI!! Alhamdulillah, Syukur pada Allah kerana beri Kesihatan Buat Bonda Iffa
Iffa memberikan bonda tercinta Iffa satu botol Vivix untuk memastikan beliau kekal sihat. Al maklumlah, usianya hampir menjengah 60 tahun. Di saat ini, beliau menjengah fasa manopause dan perubahan hormon yang drastik mengundang pelbagai masalah kesihatan jika ia diambil mudah. Buat pengetahuan semua, Bonda Iffa ini ada masalah sendi(penyakit keturunan) dan darah tinggi. Ini feedback terbaru yang Bonda Iffa post di Wall FB Iffa..

Kata Bonda:

“Betullah sayang, setelah abeh sebotol vivix,mak rasa bertambah sihat n kuat, sakit lutut pun hilang,dgn izinNYA………baru2 ni mak boleh angkut 4tandan kelapa sawit(tp dlm kete sorong)ketempat pengumpulan, beberapa kali…………bayangkan,dah bersara ni………….hahaha ………..nnt dpt duit kelapa sawit mak nak satu ya…………nak syer dgn ayah.org lelaki pun bolehkn?”

Boleh Mama, insyaAllah selagi termampu kudrat ini.. Iffa akan berikan Vivix untuk Bonda dan Ayahanda…Iffa inginkan kalian sihat. Kalian berdua buat kerja berat. Ke Kandang menguruskan kambing, ikan, angkut kelapa sawit.. sedangkan pada usia begini ramai yang seusia dengan ayahbonda sedang goyang kaki berehat dirumah minum kopi dan melayan cucu-cucu.. Iffa bangga punya ayah dan bonda yang sangat kuat semangat seperti kalian berdua..

————–

Bagus Iffa ni, anak solehah. Saya doakan Iffa sefamily sihat sejahtera dalam lindungan Allah.

So bagi anda yang ingin menghadiahkan sesuatu buat ibu/ayah tersayang, inilah produk yang tepat. Kesihatan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit. Melihat ibu-bapa sihat sejahtera sangat bermakna buat diri seorang yang bergelar anak..

Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply